Telegraph’s Boris Story Back From the Brink

The Telegraph went all in with the claim that Boris Johnson was set to resign at 1pm yesterday, something both Boris and his team denied within minutes of the story being published. The original copy was swiftly and quietly deleted and replaced with the news that Boris was in fact staying and had “dismissed suggestions” he was about to quit. (Suggestions from, er, the Telegraph.) The unchanged URL address suggests it was the Telegraph rather than Boris that came back from the brink…


Media News List