Telegraph’s Boris Story Back From the Brink

The Telegraph went all in with the claim that Boris Johnson was set to resign at 1pm yesterday, something both Boris and his team denied within minutes of the story being published. The original copy was swiftly and quietly deleted and replaced with the news that Boris was in fact staying and had “dismissed suggestions” he was about to quit. (Suggestions from, er, the Telegraph.) The unchanged URL address suggests it was the Telegraph rather than Boris that came back from the brink…


Media News List



Tip offs: 0709 284 0531
team@Order-order.com

Quote of the Day

Quentin Letts says…

“I have had 18 busy and exhilarating years with the Mail and can only thank the paper’s readers and editors, and Lord Rothermere, for their generosity.”

Sponsors

Guidogram: Sign up

Subscribe to the most succinct 7 days a week daily email read by thousands of Westminster insiders.