Pro-EU Spin Shop Humiliated By Press Regulator

dixon

“InFacts”, the fanatical pro-EU website, has been repeatedly slapped down by the press regulator for making spurious complaints about factual newspaper headlines. Five complaints were made by InFacts over articles written by Eurosceptic papers during the referendum. The two claims against the Telegraph and three against the Express were all rejected by IPSO because their articles were accurate. Ironically InFacts, which was founded by FT journalist turned Remain campaign charlatan Hugo Dixon, has a code of ethics claiming their journalists “hold accuracy sacrosanct” and “check their facts systematically and thoroughly”. Something Guido always doubted given it is rumoured to have been funded by that maestro of spin, Roland Rudd. In any event after deliberation the press watchdog clearly doesn’t agree. Step away from the keyboard Hugo, you’re embarrassing yourself…


Euro News



Tip offs: 0709 284 0531
team@Order-order.com

Quote of the Day

Soros on the pan-European elections to the EU parliament…

“It is difficult to see how the pro-European parties can emerge victorious from the election in May unless they put Europe’s interests ahead of their own. One can still make a case for preserving the EU in order radically to reinvent it. But that would require a change of heart in the EU. The current leadership is reminiscent of the politburo when the Soviet Union collapsed – continuing to issue ukazes as if they were still relevant.”

Sponsors

Guidogram: Sign up

Subscribe to the most succinct 7 days a week daily email read by thousands of Westminster insiders.
“Institute for Public Interest News” is a Bad Idea “Institute for Public Interest News” is a Bad Idea
Humphrys Interviews Naked Remainer Humphrys Interviews Naked Remainer