Proof: Remain Campaign is Paying BBC

remain+bbc

This is what British ex-pats overseas are seeing when they go online at the UK politics page of the BBC News websiteThe BBC website is – in clear breach of internal guidelines – pushing adverts from the official Remain campaign. The BBC has previously denied being in receipt of pro-EU funds. Here is the evidence in plain digital colour…

Graphic via Peter Thompson/Heat.St



Tip offs: 0709 284 0531
team@Order-order.com

Quote of the Day

Hugh Grant tweets…

“Theresa May’s head now so far up Paul Dacre’s arse I can only assume she’ll be wearing him as a hat to Ascot.”

Sponsors

Guidogram: Sign up

Subscribe to the most succinct 7 days a week daily email read by thousands of Westminster insiders.

Facebook

New Dates for Andrew Neil Interviews New Dates for Andrew Neil Interviews
Sunday Shows Sunday Shows
Katie Perrior Joins News UK Katie Perrior Joins News UK
Kelvin on Way Out Kelvin on Way Out
McDonnell Denies Being Marxist McDonnell Denies Being Marxist
Osborne’s First Front Toned Down Osborne’s First Front Toned Down
Isabel Oakeshott: Wikipedia is Hotbed of Fake News Isabel Oakeshott: Wikipedia is Hotbed of Fake News
Radio 4 Gossips Link Peston to Today Radio 4 Gossips Link Peston to Today
Watch: Barry Gardiner Loses It on Sky News Watch: Barry Gardiner Loses It on Sky News
Appeal on Behalf of the Friends of George Miller Appeal on Behalf of the Friends of George Miller
Revealed: New European’s Plan to “Stir Up Controversy” Revealed: New European’s Plan to “Stir Up Controversy”
Labour Breaks Own Leveson Pledge Labour Breaks Own Leveson Pledge
Paul Mason Embargoes Reviews of His Play Paul Mason Embargoes Reviews of His Play
Legs-It Is Not Bigotry, It’s Popular Journalism Legs-It Is Not Bigotry, It’s Popular Journalism
Paul Mason Loses IPSO Complaint Against The Sun Paul Mason Loses IPSO Complaint Against The Sun
Amber Rudd & Fleet Street Don’t Understand Encryption Amber Rudd & Fleet Street Don’t Understand Encryption
Channel 4 and Guardian Sanctimony Backfires Channel 4 and Guardian Sanctimony Backfires